Gyakran Ismételt Kérdések (Gy.I.K.)

Keztorlo.hu higiéniai anyagok webáruháza

Hogyan tudok rendelni a webáruházból?
A Keztorlo.hu webáruház teljes kínálatát a Keztorlo.hu oldalai alatt éred el. A kategóriákból kiválaszthatod a számodra érdekes termékcsoportokat, s kattintás után elérhetőek a választott kategóriák termékei. Miután kiválasztottál egy terméket, vagy készletet, kattints a „kosárba” gombra. Ezzel elhelyezted a megvásárolni kívánt terméket a kosaradban. A rendelés feladásához menj a kosár oldalra, amit a webáruház jobb felső sarkában találsz meg. Add meg a rendelés feladásához szükséges adatokat és véglegesítsd rendelésed.

Hogyan tudok egyszerre több terméket is rendelni?
A kosaradba a rendszer automatikusan mindig csak 1db terméket helyez, de ezt a mennyiséget tudod növelni többszöri kattintással és termék oldalon a mennyiség megadása után a a „Kosárba ” gomb előtti számmezőbe beírod a kívánt darabszámot. Valamint a kosár oldalon is tudod a rendelésed véglegesítése előtt módosítani a mennyiségeket.

Szükséges regisztrálnom a rendelésem leadásához?
Regisztrálni nem szükséges, azonban a rendelés leadásakor az adatokat megadni  szükséges.

Biztosan megkapom a megrendelésem?
Igen. A webáruház rendszerét úgy alakítottuk ki, hogy nem csak a készleten lévő termékeket tudod megrendelni, így amint beérkezik hozzánk a rendelésed és az áru nem elérhető, akkor mi felvesszük veled a kapcsolatot és 2-3 munkanapon belül pótoljuk az általad megadott címre.

Honnan tudom, hogy a rendelésem megkaptátok?
Minden sikeres rendelésről egy automatikus értesítést küld rendszerünk, amelyben visszaigazoljuk neked a rendelésed. Nézd át alaposan ezt a levelet, hiszen ebben szerepel minden termék és szállítási információ, amit megadtál a rendelésed leadásakor. Ha bármilyen eltérést tapasztalsz, keress minket bátran az info@keztorlo.hu e-mail címen!
 
Megrendeléssel és szállítással kapcsolatos kérdések
 
Milyen részletességgel kell megadnom a címem?
Nagyon fontos, hogy pontos címet adj meg, hiszen a futárszolgálat az általad megadott címet fogjuk átadni a kézbesítéshez. A kézbesítést segíteni szokta, ha a megrendelésnél további információkat is megadsz. Pl.: milyen név van a kaputelefonra írva; vagy mi van a postaládára írva; stb. Ha ahhoz a céghez kéred a szállítást ahol dolgozol akkor ez esetben ne felejtsd el megadni a cég pontos elérhetőségét!

Megadhatok vezetékes telefonszámot is a rendelésemnél?
Igen, de elsősorban mobilszámot javaslunk, hogy azt adj meg, mert erre a számra küldi neked a futárszolgálat az értesítő SMS-t a csomagod várható érkezéséről.

Nem kérek cégnévre szóló számlát. Ebben az esetben is kötelező kitöltenem?
Nem szükséges. Csak abban az esetben adj meg számlázási címet, ha az eltér a szállítási címedtől, vagy egyéb cég/szervezet számára kéred azt, ha nem adod meg, akkor a szállítási címre állítjuk ki a számlát.

Áfás számlát küldtök a csomagommal?
Igen, minden esetben!

Milyen szállítási lehetőségek közül választhatok?
A keztorlo.hu webáruházból jelenleg a termék méreteiből adódóan csak házhoz szállítja a csomagokat a Trans O Flex  futár segítségével.


Személyesen is át tudom venni a rendelt termékeket?
Igen. a bemutató termünkben melynek címe: 6725 Szeged, Kálvária sgt. 87/a.

Mennyi a szállítási határidő?
A szállítási határidő általában 1-2 munkanap, de készlethiány esetén ez 1-2 nappal meghosszabbodhat, ám ez esetben jelezni fogjuk a várható szállítási időt!

Mikortól számítható a szállítási határidő?
A szállítási határidőt a megrendelés leadását követő naptól kell számolni.

Időzíthetem a csomagom érkezését?
Igen, de csak térítés ellenében az utánvételes fizetési opció választása esetén! Erre a megrendeléskor  van lehetőség. írd be a megjegyzésbe, hogy mikorra szállítsuk a csomagot. Csak munkanapot jelölj meg.  Maximálsan 10 napra lehet előre időzíteni a megrendelést és ez esetben ennek költségét mi utólag tesszük hozzá a végárhoz!

Mennyibe kerül a szállítás?
Ez függ a megrendelésed végösszegétől, súlyától de a részletekért olvasd el a szállítási információkat.
 
Szombaton is van kézbesítés?
Nincs. Mind a futárszolgálat csak kizárólag munkanapokon (hétfőtől péntekig), 8 és 17 óra között kézbesít. Természetesen amennyiben a szombati nap munkanap - pl.: munkanap áthelyezésekkor vagy nemzeti ünnepek miatti naptár eltolódások miatt -, akkor lehetséges a kézbesítés.

PostaPontra, csomagpontra és csomagboxos átvétel van?
Nincs, mert a csomag méretei miatt nem fér be egyik automatába se.

Mit írjak a Megjegyzés rovatba?
Ide célszerű olyan egyéb információkat megadnod, ami a futár vagy a mi munkánkat könnyíti. Pl: milyen név van a postaládára írva, vagy hogy ha a rendelésedet pár nappal később szeretnéd átvenni.

Hogyan tudok külföldről rendelni?
Tudsz rendelni, de jelen pillanatban a szállítás díjáról és időpontjáról egyedileg értesítünk és egyeztetünk veled.
 

Milyen garanciát kapok a vásárolt termékekre?
Minden általunk kínált és tőlünk vásárolt termékekre 14 nap pénzvisszafizetési garanciát vállalunk! Abban az esetben, ha a termékeinket nem használtad és nem próbáltad ki! Használt termékre nem vonatkozik a garancia. Részletekről a szállítási díjak menüpont alatt (is) kapsz információt!

Visszavásárlási garancia
Jogosult vagy a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényed jelezheted ügyfélszolgálatunkon a 06 (20) 482-39-05 telefonszámon, vagy e-mailben a info@keztorlo.hu címen. Ebben az esetben semmilyen költségviselési kötelezettség nem terhel.

A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei
Távollévők között létrejött szerződés esetén a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet szerint a fogyasztó a szerződéstől a termék kézhezvételének napjától nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. Elállás esetén a vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni. A fogyasztó köteles saját költségén a terméket haladéktalanul visszaszolgáltatni. Utánvétellel csomagot nem veszünk vissza!

A Silko Hygiene Kft. kizárólag sérülésmentes, hiánytalan, nem használt termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni! A nem megfelelő használatból eredő kárát érvényesítheti a vásárlón. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. A Silko Hygiene Kft. követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A termék visszaszolgáltatása postai úton történik (6725 Szeged, Kálvária sgt. 87/a). A Silko Hygiene Kft. technikai okokból csak postai csomagot tud állandó jelleggel fogadni, ezért személyesen a termék visszaszolgáltatása csak előzetes egyeztetés után lehetséges. A vásárló kérésére, az ügyfélszolgálat készséggel gondoskodik a visszaszállítás bonyolításáról, ügyfeleink ilyen irányú igényüket ügyfélszolgálatunkon jelezhetik. Ebben az esetben, a visszaszállítás költségeit az egyeztetés során adjuk meg!

További rendelkezéseket az „Általános Szerződési feltételek”-ben találsz!